onsdag 19 november 2008

10 saker att göra på Saco-mässan

Här tänkte jag lista 10 saker som man förmodligen kan göra på Saco-mässan, som jag faktiskt ska till på freitag! Dock har jag absolut inte varit där tidigare, så jag chansar bara. Here go:

1. Finna sig själv genom att intensivt plocka på sig diverse material och gå på olika seminarium
2. Flirta med det motsatta könet
3. Leta efter en schysst lite smått överlägsen KTH-kille att spöa
4. Äta äcklig industrimat
5. Åka rullskridskor, om man mot all förmodan tar med ett par sådana. Antar att det är bra golv
6. Ta det Danne Lind-lugnt
7. Marknadsföra Befolkningspartiet (Jimmy Nordin)
8. Skryta inför pretentiösa Lundstudenter att Sandviken faktiskt är med på Seterra-spelet
9. Hata Göteborg
10. Säga "Åh vad kul med utlandsstudier"

Vilket föredrar ni? Tacksam för svar!

Dagens Daniel Lind: 19 årig kille som är sugen på att slåss, spela innebandy och dricka fanta söker likasinnande. Hör av er till signaturen "Conny Westerlund89".

Tjena

5 kommentarer:

RobinF sa...

1 och 10 känns väldigt aktuellt

VBwc sa...

Intressant Charles att även du ska på denna eminenta tillställning! Jag hoppas att vi kan mötas där för en konjak och en cigarill, gamle kamrat!

Johan Andersson sa...

2. Flirta med det motsatta könet
3. Leta efter en schysst lite smått överlägsen KTH-kille att spöa,

detta var dom viktigaste punkterna i mitt tycke. Se till att du får "strula" med 4-5 tjejer innan mässan är slut!

Karlmania sa...

Haha, riktigt skönt att Johan vill att jag ska slåss och pippa medans Robin är mer inne på det ambitiösa stuket. Jag älskar det! Och visst fan kan vi träffas

Anonym sa...

"Åh vad kul med utlandsstudier" Tveklöst bäst. Alla montrar oavsett innehåll.