torsdag 20 november 2008

Fjortistest

Jag tänkte göra Olles fjortistest, mest bara för utfyllnadens skull. Men det kan nog bli kul!

BRUKAR DU :
Titta på dig själv i spegeln: Nej, jag är inte riktigt ett med mig själv
Gnälla: Mest på min syster
Skrika: Ibland skriker jag "LUUUDERRRR", som Jonas Björkman
Sova: Det är skönt de
Ha ångest: Händer väl, men jag tror att jag är rätt bra på att dölja det
Skada dig själv med flit: Nej, det sker naturligt
Ta mediciner du inte borde ta: Räknas Omega 3-tillskott? Isåfall två gånger! Sen är ju hostmedicin jäkligt gott
Vilja dö: Ibland, exempelvis när jag ramlar på rullband
Drömma mardrömmar: Japp, om män med kala huvuden i karga landskap oftast
Ta droger: Näe, men jag kanske börjar lyxknarka när jag blir känd Dansbandsmusiker
Försöka vara annorlunda: Bara på torsdagar, annars sker det också naturligt
Klä dig i svart: Mm, speciellt när jag är arg på Soc!
Gå till kyrkan: Jag sträcker mig till Julottan och skolavslutningar
Gå i skolan: Japp, det brukar jag. Det gör Eddie också, fast han går på Komvux!
Ljuga: Vita lögner!
Hata folk: Mest på låtsas
Lita på folk: Jepp, speciellt dom pålitliga
VEM :
Saknar du: Min mamma och Kurt Cobain
Vill du döda: Den störiga killen som limmar på Olas mor i Rädda Joppe, inte Olsson utan den "coola"
Rörde dig sist: Tror det var nån brandman
Vill du slå: Någon smal tjej kanske, eller Ken Ring
Kysste dig sist: Minns ärligt talat inte, fräscha gärna upp mitt minne
Vill du kittla: Min mattelärarinna
Kramade du sist: Yazmina, om du frågar nästa måndag (he he)
Vill du prata med just nu: Min kompis Maria från mellanstadiet, hon som påminde lite Tsatsiki
Skrek du på sist: En vägg tror jag
Vill du vara som: Jimmy Nordin, fast med en twist!
Sårade dig sist: Agnes Koson
Gjorde dig riktigt glad senast: Vaktmästaren på skolan
Fick du sms från senast: Emil Wiman
Ringde dig senast: Andreas Andersson
HAR DU :
För många vänner: Japp, snart varslar jag några stycken, för det är ju ändå rätt inne för tillfället!
Förföljelsemani: Bara när jag lever på 90-talet och går hem från Emil Flink
Tvångstankar: Nja, dom tankarna är mer av beroendekaraktär
Någon annan psykisk sjukdom: Näe, men jag läser psykologi i skolan
Någon fysisk sjukdom: Har haft förkylning konstant i 1,5 år nu snart
Någon skada: Sne armbåge
Färgat håret: Japp, ganska många gånger faktiskt. Har bland annat haft en konstig nyans av orange
Brutit några ben: Otroligt nog inte
Några piercings: Nej, men min syster vill nog ha i tungan, magen osv.
Egen dator: Japp, den är jättefin
Bra självförtroende: Det varierar
Kysst någon: Japp, men tyvärr inte än tack vare Niklaz, den dagen längtar jag till
Tagit nakenbilder: Jaförfan, det vet ni väl?
Sagt jag älskar dig till någon idag: Njä, jag är ganska sparsam med det
Bjudit ut någon: Nja, kanske något extremt halvhjärtat försök nån enstaka gång
Varit kär: Ärligt talat så vet jag inte
Dumpat någon: Jo, men jag gillar inte ordets klang!
Lämnat landet: Några gånger, en utav dessa gånger besteg jag en vulkan. En annan gång tafsade en liten thailändsk herre på mig. En tredje gång såg jag en skitsnygg bil, i Ungern tror jag bestämt att det var
Rymt hemifrån: Nästan varje dag, men jag längtar alltid tillbaks
Tuttat eld på nått: Ja, fast min farsa är brandman och jag prenumenerade på Bamse i 5 år så, det är ganska kontrollerat när det väl sker
Gjort något olagligt: Japp, så sent som idag vart jag medbrottsling till bokhylleklättrande. Annars är jag hyfsat laglydig
HUR :
Går du: Jävligt snett
Svarar du i telefonen: "Aa, tjena", eller nåt sånt
Fördriver du tiden: Mediterar och tänker på Yazmina
Mycket pengar har du: Skulder på en sisådär 2000 kronor kanske
Ofta bäddar du sängen: Ungefär lika ofta och i samma syfte som Olle
Ofta diskar du: Tredje mest i familjen
Ofta städar du: Inte så ofta, min mor har nåt form av städsyndrom
Många stör du dig på: Flera än vad Simon har pubishår iallafall
Ofta träffar du din familj: Lika ofta som Hitler heilade (he he)
TROR DU :
Att du kommer bli något: Troligen inte, jag kommer antagligen bli en sån där ganska tjock kille som har fru och två barn och som spelar innebandy på söndagarna. Sen kommer jag säkert bo i Storvik och jobba som vaktmästare på Västerbergs folkhögskola. Fast det vore onekligen kul att gifta sig med en föråldrad Jill Johnson och sedan ta över hennes rikedomar, och sen gifta sig med Yazmina Simic och leva resterande delen av livet softandes
På gud: Jag tror på Daniel Henriksson
På rymdvarelser: Om dom är roliga och tycker om ost så, absolut
På ett liv efter detta: Jag säger som Savage Garden: "I believe in Karma what you give is what you get returned"
Att fiskar kan tänka: Japp, för'e har jag studerat i Ronneby
Att du kommer leva länge: Om man ser till min nuvarande livsstil så lär jag nog svara; längre än Daniel Lind iallafall
VÄLJ :
Katt eller hund: Hund
Vit eller svart: Beror på Soc
Varmt eller kallt: Varmt
Vatten eller land: Haha
Lång eller kort: Lång, som jag och Mike
Emo eller fjortiz: Lite samma skrot
Telefon eller internet: Mobilt bredband (he he)
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: Omöjligt att säga, försök själv att välja mellan Fucking Åmål och Bert-böckerna
Borta eller hemma: Jag är fashion, borta!
Leva eller dö: Åka skoter

Oj, det där var skitjobbigt. Jag lär säga att jag nästintill beundrar dom personer som jämt och ständigt sitter och gör sånt här, en taggig ros åt er! Fantastiskt konstigt att ni orkar.

Dagens Daniel Lind: Funderar på att konvertera till New Age, för då får han se mycket nakna brudar.

Tjena

Inga kommentarer: